137 BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:اس ام اس جدید, پیامک جدید, اس ام اس خنده دار, جوک, طنز, توسط ادمین |


خدا رو شکر عادم دو رو تو ایران وجود نداره ...

هرکی قشنگ 7-8 تا رو داره :|
.
.
.
.
سر امتحان یکی پاشد گفت استاد راهنمایی نمیکنین؟

استاده هم نه گذاشت نه برداشت گف نه ابتدایی حالش بیشتره!

من :|

دوستم :|

مراقبین :|

حراست :|

کل بچه های سر جلسه :|
.
.
.
.
مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟

میگم نه چن دقیقه پیش رفت

میگه یعنی کلا رفت؟!!

گفتم نه هنوز نصفش اینجاست:|
.
.
.
.
عزیزم من به جز تو تا حالا با هیشکی نبودم"

این از اون جمله های هست که آدم نمیدونه بعد از شنیدنش

باید احساسِ "خاص " بودن بکنه، یا "خر" بودن !!
.
.
.
.
مامانم دو ديقس از خونه خالم رسيده خونمون زنگ زده ازش تچكر كنه الان ٤٥ ديقس دارن

صحبت ميكنن :|

خو مادرم حرفاتو ميزدي ميومدي ديگه:|

جالب اينجاس ميگه اونجا هوا چطوره :|
.
.
.
.
زندگی مجردی یعنی:

با مایع ظرفشوئی

هم دست و صورتت رو بشوری،هم لباساتو

گاهی هم ظرف ها رو !

دندون رو هنوز امتحان نکردم!
.
.
.
.
لذت بخش ترين تفريح بي خطري كه تو زندگيم داشتم اين بود كه زنگه خونه خودمونو بزنم و

در برم بعد بابام بياد بيرون به خودش فحش بده!
:)))
.
.
.
.
از تفریحاتم تو کلاس اینه که . . .

دخترا رو صدا میزنم تا برمیگردن ؛

جوری که استاد بشنوه داد میزنم برگرد خانوم فلانی . . .=))))
.
.
.
.
يه دوست دختر ندارمو كوفت!

يه دوست پسر ندارمو درد!

خو اونايي كه دوست دختر ندارن با اونايي كه دوست پسر ندارن دوست شن ديگه :|

با تچكر :)
.
.
.
.
اولین جلسه ی کلاس بود، استاد اسامی بچه ها را یکی یکی می خواند،

رسید به اسم «بارانه». شخص مورد نظر را که پیدا کرد پرسید: واسه چی بارانه؟

دختر جواب داد: واسه اینکه روز تولدم بارون میومده !

برادر اهل دلی از ته کلاس گفت:خوبه اون روز آفتابی نبوده:)))))
.
.
.
.
در یخچال رو باز کردم دیدم هیچی توش نیس!!

گفتم اَه ریدم تو مدیریت این خونه!!

برگشتم دیدم بابام پشت سرم وایستاده،

هیچی دیگه آقا من الان از تو کوچه دارم واستون پست میذارم :(((
.
.
.
.
ﺗﻮﯼ ﻣﺴﺘﺮاﺣﻢ , ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟

ﻣﻨﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺗﻮ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﺑﺪﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﯿﮕﻪ :

ﺗﻮ ﺗﻮﺍﻟﺘﻪ , ﺩﻫﻨﺶ ﭘﺮﻩ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻩ !

ﻣﻦ ﺩاﺧﻞ ﻣﺴﺘﺮﺍﺡ :|
.
.
.
.
داشتم برنامه هاى مهم آینده م رو مرور میکردم،از شما چه پنهون به جز مسواکى که

تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترسه!
:|
.
.
.
.
برخی از پیج های ژاپنیها در فیس بوک:

طرفداران صلح

طرفداران محیط زیست

ما و تکنولوژی

جهان الکترونیک …

حالا توجه شما رو به برخی از پیج های ایرانیها در فیس بوک جلب میکنم :

(( سلطان فحش,عمه))!!!!

خر خودتی !

من دلم میخواهد در حمام ب.گ..وزم ..!

شاشو ها ..!

زر نزن ..!

گ.ه نخور ..!

البته هدفمند هم داریم، مثه :

من:|
.
.
.
.
هيچى به اندازه اين حال نميده كه نمرت از اون چيزى كه فكر ميكردى بيشتر بشه ..

(آی گفتیییییییییییییییییییییی)
.
.
.
.
آغـــــا به یک دوس پسر برای ولن تایــــن نیازمندیم که.
.
بعـــد ِ اینکه کادومو داد تو افق مـــــحو شــــــه :)) :D از دستش خـــــــلاص شیــــــم:|
.
.
.
.
میگما بیاین پول بذاریم رو هم دوتا خونه واسه این کلید های "ژ" و "پ" بخریم!

اصن این دو تا تکلیفشونو با هم مشخص کنن! یا تو اینور اون اونور یا

اون اینور تو اونور!

والا بغرعان،اصاب نذاشتن واسه ما این دوتا دیوونه :/
.
.
.
.
شرکت سایپا در اقدامی شجاعانه با صادرات پراید به عراق انتقام

خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس را خواهد گرفت!!!
.
.
.
.
از خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد الانم بوی قرمه سبزی میاد

میخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین بدبختا

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





cache011last1394963962